понеделник, 28 юли 2008 г.

Спас Колев сподели впечатленията си от книгата

Преди да седна да пиша, реших да проверя какво вече е писано, за да не се повтарям (мързелът е водещ мотив при мен). Това го разбрах, това не го разбрах (но пък и аз песимизмът трудно го забелязвам, по-оптимистична книга от “Чужденецът” не съм чел). Това горе-долу съвпада с моето мнение.

Преди издаването на книгата бях чел един-два текста на Букарски, така че имах представа какво да очаквам. Резултатът надмина очакванията ми - в смисъл, явно не съм бил уцелил най-добрите един-два текста.



Видният български уикипедианец и признат ерудит Спас Колев, написа честна рецензия за книгата на Алекс. Разкритикува ме за запетайките и тиретата (признавам, виновен съм), но като цяло книгата му е харесала.

Прочети цялата рецензия.

Няма коментари: